Politikalar

  Yazı Boyutu - 14 +

STRATEJİK BEYANLAR VE POLİTİKALAN

Kurumsal Değerler

  • Aktif ve yenilikçi,
  • Üye ve çözüm odaklı
  • Çalışkan ve samimi
  • Kurumsal ve İşbirliğine Açık
  • Liderlik ve Profesyonellik
  • Sorumluluk ve Hesap Verebilirlik
  • İnsana Saygı ve Çevreye Duyarlılık
  • Ekip Çalışması ve Şeffaflık

Mali Politika

Kırıkkale Ticaret Borsası, 5174 sayılı kanunun vermiş olduğu yetki ve sorumluluk kapsamında üyelerinden aldığı ücretlerden oluşan gelirlerini; üyeden gelen üyeye gider ilkesi ile üyelerinin mesleki faaliyetlerinin kolaylaştırılması ve geliştirilmesi yönünde kullanacaktır.

Mali durumunu; risk yönetimi, verimlilik ve ihtiyatlılık gibi muhasebe ilke ve kurallara uygun olarak yürütecektir.

İnsan Kaynakları Politikamız

Borsa personeli için; 

  • Personelle kurumumuz arasındaki gönül bağlarını güçlendirmek,
  • Çalışanların sürekli kendini geliştirmesi için eğitimler organize etmek,
  • Açık bir yönetim politikası izleyerek, personelin katılımını sağlamak,
  • Üstün performansı ödüllendirmek,
  • Personel önerini dikkate alarak, borsanın gelişimine katkı sağlamak,

Temel politikamız olacaktır.

Üye İlişkileri Politikamız

Varlık nedeninin üyesi olduğunun bilicinde olan borsamız;

  • Üye öneri, şikâyet ve beklentilerini dikkate alacak bir sistem kuracak,
  • Üyelerin sürekli geliştirmeleri konusunda etkinlikler düzenleyecek,
  • Başarılı üyeleri ile diğer üyelerin örnek almasını sağlayacak ortamlar yaratacak,
  • Üyelerimizin mesleki ve kişisel gelişimine katkı sağlayacak eğitimler verecek,
  • Üye işyerlerinde kurumsallığın ve süreklilik sağlaması ile ilimizdeki tarım ve hayvancılığın geliştirilerek, katma değer sağlayacak her türlü danışmanlık, teknik hizmet vs. sunacaktır.
  • Kurulu olan ISO 9001 Kalite Yönetimi, ISO 10002 Üye Şikâyet Yönetimi ve TOBB Akreditasyon Standartlarına uygun olarak, üye odaklı ve özellikle üye şikâyetlerini zaman kaybetmeden, cevap verebilirlik, açıklık ilkeleri doğrultusunda, bedelsiz olarak çözecektir.

Haberleşme ve Yayın Politikamız

  1. Üyelerimizin iletişim konusunda tercihlerini araştırarak, tercih edilen yönteme uygun iletişim kurmak,
  2. Gelişen teknolojinin gerektirdiği iletişim olanaklarını kullanmak,
  3. Medyanın tüm türlerinden yararlanmak,
  4. Üyelerimizin işlerini geliştirecek, ilimize katma değer sağlayacak; her türlü veri, istatistik ve pazar araştırmalarına, ekonomik raporlara, genel ve kurumun ürettiği bilgilerine kolayca ulaşılabilirliği sağlamak.

Bilgi ve İletişim Teknolojileri Politikamız

  • Gelişen bilgi ve iletişim teknolojini ilk kullananlardan olarak üyelere ve kurumlara örnek olacağız.
  • Bilgi ve iletişim teknolojileri aracılığı ile üyelerimizin iş geliştirmelerine ve özellikle ihracat yapabilmelerine öncülük edeceğiz.
  • Zaman kazandırmak için elektronik tüm işlemleri yapabilecek bir borsa olacak ve bilgi güvenliği başta olmak üzere, risk temelli stratejiler geliştirecek, gerekli önlemleri alacağız.

 

İLETİŞİM
0318 224 89 04
ÇAĞRI MERKEZİ
Adres:
Yenidoğan Mahallesi Osman Tiryaki Caddesi 13/3 KIRIKKALE
Faks:
0318 224 89 05